O le tulaga lelei o le agaga lea o se atinaʻe.- O se taʻaloga manaia falegaosimea

I le vevela o Aukuso, e toʻaono i matou mai le matagaluega o fefaʻatauaʻiga i fafo na faʻatulagaina se aʻoaʻoga mo aso e lua.
Muamua lava, sa matou maua se fefaʻatauaʻiga saoloto ma paʻaga i le matagaluega faʻapitoa ma le gaosiga o gaosiga.Na latou tuuina mai ia i matou le tele o fautuaga ma fofo mo faafitauli na matou fetaiai ia matou galuega i aso taitasi.

I lalo o le taʻitaʻi o le pule faʻapitoa, na matou o atu i le fale faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga uaea mafolafola enameled, lea o loʻo i ai uaea enamaled mafolafola ma coatings eseese ma tetee vevela eseese, e aofia ai PEEK, ua lauiloa nei i le fanua o taavale malosi fou, faafomai. ma le vateatea.

fono02
fono02

Ona matou o atu ai lea i le faleaoga uaea lapotopoto enameled atamai tele, e tele laina gaosiga e mafai ona fetaui ma manaoga eseese o tagata faatau i le lalolagi atoa, ma o nisi laina gaosiga atamai o loʻo faʻaogaina e robots, lea e faʻateleina ai le gaosiga lelei.
I le aso lona lua, na matou o ai i le faleaoga uaea litz, e matua vateatea le mafutaga faaleaoaoga, o loo i ai le faleaoga uaea apamemea, taped Litz uaea faleaoga, silika ufiufi Litz uaea faleaoga ma le profiled Litz uaea faleaoga.
O le a'oa'oga uaea apamemea saisaitia lea, ma o se vaega o uaea apamemea o lo'o i luga o le laina gaosiga.

Ole laina ole uaea litz e ufiufi ile silika, ma o se vaega ole uaea ufiufi silika o lo'o manu'a ile masini.

fono02
fono02

Ole laina ole gaosiga lea ole lipine Litz wire ma fa'ailoga Litz wire.

fono02

O mea ata tifaga o loʻo matou faʻaogaina nei o le polyester film PET, PTFE film F4 ma le polyimide film PI, o loʻo i ai uaea e fetaui ma manaoga o tagata faʻatau mo mea eletise eseese.

E lua aso e puupuu, ae e tele mea ua matou aʻoaʻoina e uiga i le gaosiga o le gaosiga, pulea lelei ma le faʻaogaina o le uaea apamemea enameled mai inisinia ma matai poto masani i le mafutaga faaleaoaoga, lea o le a fesoasoani tele mo i matou e sili atu le tautua a matou tagata faʻatau i le lumanaʻi. .Matou te tulimatai atu i le isi matou falegaosimea faʻataʻitaʻiga ma fefaʻatauaʻiga.


Taimi meli: Sep-09-2022